Garantie en klachten

Garantie en klachten

De rozen die Seurosa.nl aanbiedt zijn van uitstekende kwaliteit en met zorg door ons zelf geselecteerd. Aangroei zou geen problemen moeten opleveren als u de aanwijzingen opvolgt van de plantinstructies

Wij staan in voor de perfecte kwaliteit van onze producten op het moment van leveren. Op een aantal zaken hebben wij echter geen controle en kunnen dan ook niet leiden tot garantieclaims. Denk dan aan:

  • Niet opvolgen van de plantinstructies. 
  • Afsterving of groeistoornis door een slechte bodemstructuur (doorwortelbaarheid en/of ontwatering en te weinig of te veel water).
  • Schade ontstaan door vorst na levering.
  • Schade ontstaan door ongedierte, wild, schimmels en ondeskundig gebruik van bestrijdingsmiddelen na levering.

In alle andere gevallen kunt u contact opnemen met email: [email protected]. Wij streven ernaar mogelijke problemen spoedig en naar uw tevredenheid op te lossen. Heeft u een klacht, stuur dan uw ordernr. met een duidelijke foto naar onze mail. 


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Mocht er na ontvangst op enige wijze iets mis zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld omdat er een verkeerd artikel geleverd is), neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, (binnen 2 dagen) zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen. Producten zoals de struikrozen, stamrozen en klimrozen die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan hierbij ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. U heeft wel het recht om de houdbare producten in uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw houdbare producten retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het houdbare product reeds in goede orde retour ontvangen is.

* Als referentie hanteren wij de datum van aflevering Post.nl.
Vermeld bij terugzending altijd duidelijk uw naam en het rekeningnummer waarop het aankoopbedrag dient te worden teruggestort en vergeet niet om de originele aankoopfactuur of bestelbon bij te sluiten. In geval u meerdere artikelen heeft besteld, maar slechts een gedeelte terugzendt, dan ontvangt u van ons een nieuwe aankoopfactuur met daarop de (uiteindelijk) geleverde artikelen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

_Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Terugzending geschiedt op eigen risico, tenzij aangetekend verzonden of verzekerd verzenden.

Retouradres:

MTS Seuren Rozenkwekerijen                  
Molenstraat 26
5866 AB Swolgen (NL)
Mobiel: 06-43861129
email: [email protected] 

Hier kunt u de retourbrief evt. downloaden

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Op dit moment is de winkel gesloten. Het seizoen van verkoop van rozen met kale wortel is voorbij! Op dit moment is de winkel gesloten. Het seizoen van verkoop van rozen met kale wortel is voorbij! Verbergen